Termín:budovanie vernosti: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
 
(Premenovanie referencií s indexom)
Riadok 6: Riadok 6:
 
|Localized fields=
 
|Localized fields=
 
|Related terms=zákazník, partnerský marketing
 
|Related terms=zákazník, partnerský marketing
|Synonyms=riadenie vzťahov so zákazníkmi, CRM ¹
+
|Synonyms=riadenie vzťahov so zákazníkmi, CRM¹
 
|Bibliography=Viestová, K. a kol.: Marketing. Výklad pojmov, 2014.
 
|Bibliography=Viestová, K. a kol.: Marketing. Výklad pojmov, 2014.
 
|Translations={{Translation|Language=en|Localized form=customer relationship management}}
 
|Translations={{Translation|Language=en|Localized form=customer relationship management}}

Verzia zo dňa a času 08:33, 14. september 2017

Odporúčaný termín [?]

Oblasť: marketing
Definícia: súvisí s riadením vzťahov podniku so zákazníkmi, s hodnotou zákazníka, zákazníckym kapitálom
Zdroj: Viestová, K. a kol.: Marketing. Výklad pojmov, 2014.

Synonymum: riadenie vzťahov so zákazníkmi, CRM¹
Príbuzné termíny: zákazník, partnerský marketing
Cudzojazyčný ekvivalent: en: customer relationship management
Poznámka: Možno rozlíšiť 5 stupňov budovania vernosti: základný marketing, reaktívny marketing, zodpovedný marketing, preaktívny marketing, partnerský marketing.