Termín:ambient marketing: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
 
Riadok 2: Riadok 2:
 
|Name=ambient marketing
 
|Name=ambient marketing
 
|Definition=metóda marketingovej komunikácie; je prezentovaný formami reklamy, ktoré oslovujú mladšie cieľové skupiny, obsahuje často humor, netradičné prvky, netradičné prostredie
 
|Definition=metóda marketingovej komunikácie; je prezentovaný formami reklamy, ktoré oslovujú mladšie cieľové skupiny, obsahuje často humor, netradičné prvky, netradičné prostredie
|Localized definitions=
 
 
|Field=marketing
 
|Field=marketing
|Localized fields=
+
|Related terms=reklama, marketingová komunikácia
|Related terms=marketingová komunikácia
 
 
|Synonyms=ambient advertising
 
|Synonyms=ambient advertising
|Bibliography=Viestová, K., Štofilová, J.: Malý lexikón marketingu. 2011.
+
|Bibliography=Viestová, K. Štofilová, J.: Malý lexikón marketingu. Bratislava: Vysoká škola ekonómie a manažmentu verejnej správy 2011.
|Translations={{Translation|Language=en|Localized form=ambient marketing}}
+
|Translations={{Translation
 +
|Language=en
 +
|Localized form=ambient marketing
 +
}}
 
|Acceptability=Odporúčaný
 
|Acceptability=Odporúčaný
|Context=
 
|Context source=
 
 
|URL=http://timekiller.cz/reklama/jak-se-dela-ambient-marketing
 
|URL=http://timekiller.cz/reklama/jak-se-dela-ambient-marketing
|Localized URLs=
 
|Approved=
 
 
|Comment=Reklamné posolstvá sa obvykle šíria v prostredí, v ktorom sa pohybujú mladí ľudia a u ktorých sa predpokladá, že reklamné posolstvo budú šíriť ďalej medzi svojimi vrstovníkmi (v školách, na diskotékach, pohostinných zariadeniach, kultúrnych zariadeniach, ale aj na toaletách, uliciach...).
 
|Comment=Reklamné posolstvá sa obvykle šíria v prostredí, v ktorom sa pohybujú mladí ľudia a u ktorých sa predpokladá, že reklamné posolstvo budú šíriť ďalej medzi svojimi vrstovníkmi (v školách, na diskotékach, pohostinných zariadeniach, kultúrnych zariadeniach, ale aj na toaletách, uliciach...).
 +
 +
Pre JL: URL nenačíta, asi neaktívne, overiť ešte raz.
 
}}
 
}}
 
 
 
 
[[Category:Marketing]]
 
[[Category:Marketing]]

Verzia zo dňa a času 18:37, 11. marec 2021

Odporúčaný termín [?]

Oblasť: marketing
Definícia: metóda marketingovej komunikácie; je prezentovaný formami reklamy, ktoré oslovujú mladšie cieľové skupiny, obsahuje často humor, netradičné prvky, netradičné prostredie
Zdroj: Viestová, K. – Štofilová, J.: Malý lexikón marketingu. Bratislava: Vysoká škola ekonómie a manažmentu verejnej správy 2011.

Synonymum: ambient advertising
Príbuzné termíny: reklama, marketingová komunikácia
Cudzojazyčný ekvivalent: en: ambient marketing
Poznámka: Reklamné posolstvá sa obvykle šíria v prostredí, v ktorom sa pohybujú mladí ľudia a u ktorých sa predpokladá, že reklamné posolstvo budú šíriť ďalej medzi svojimi vrstovníkmi (v školách, na diskotékach, pohostinných zariadeniach, kultúrnych zariadeniach, ale aj na toaletách, uliciach...).

Pre JL: URL nenačíta, asi neaktívne, overiť ešte raz.

URL: http://timekiller.cz/reklama/jak-se-dela-ambient-marketing