Termín:rezonančná reklama: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
 
Riadok 3: Riadok 3:
 
|Definition=snaha prepojiť produkt so zážitkami spotrebiteľa a vytvoriť tak silnejšie väzby medzi produktom a spotrebiteľom
 
|Definition=snaha prepojiť produkt so zážitkami spotrebiteľa a vytvoriť tak silnejšie väzby medzi produktom a spotrebiteľom
 
|Field=marketing
 
|Field=marketing
|Related terms=marketingová komunikácia, produkt, spotrebiteľ, reklama, event marketing
+
|Related terms=marketingová komunikácia, produkt, reklama, event marketing
 
|Bibliography=PODĽA: Clow, K. E. – Baack, D.: Reklama, propagace a marketingová komunikace. Brno: Computer Press 2008.
 
|Bibliography=PODĽA: Clow, K. E. – Baack, D.: Reklama, propagace a marketingová komunikace. Brno: Computer Press 2008.
 
|Acceptability=Odporúčaný
 
|Acceptability=Odporúčaný
 
}}
 
}}
 
[[Category:Marketing]]
 
[[Category:Marketing]]

Aktuálna revízia z 14:19, 19. apríl 2021

Odporúčaný termín [?]

Oblasť: marketing
Definícia: snaha prepojiť produkt so zážitkami spotrebiteľa a vytvoriť tak silnejšie väzby medzi produktom a spotrebiteľom
Zdroj: PODĽA: Clow, K. E. – Baack, D.: Reklama, propagace a marketingová komunikace. Brno: Computer Press 2008.

Príbuzné termíny: marketingová komunikácia, produkt, reklama, event marketing