Termín:služby: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
 
(3 medziľahlé úpravy od 2 ďalších používateľov nie sú zobrazené)
Riadok 2: Riadok 2:
 
|Name=služby
 
|Name=služby
 
|Definition=ekonomická činnosť, ktorá vytvára hodnotu, poskytuje úžitok spotrebiteľovi v danom čase a mieste
 
|Definition=ekonomická činnosť, ktorá vytvára hodnotu, poskytuje úžitok spotrebiteľovi v danom čase a mieste
|Field=marketing
+
|Field=obchod, marketing
|Bibliography=PODĽA Viestová, K. a kol.: Marketing. Výklad pojmov. 2014.
+
|Related terms=afinitný marketing, akvizícia, cielený marketing
 +
|Bibliography=PODĽA: Viestová, K. a kol.: Marketing. Výklad pojmov. Bratislava: Wolters Kluwer SK 2014.
 
|Acceptability=Odporúčaný
 
|Acceptability=Odporúčaný
 
|Context=Služba je nehmotná a nevedie k zmene vlastníctva čohokoľvek.
 
|Context=Služba je nehmotná a nevedie k zmene vlastníctva čohokoľvek.
|Context source=Viestová, K. a kol.: Marketing. Výklad pojmov. 2014.
+
|Context source=Viestová, K. a kol.: Marketing. Výklad pojmov. Bratislava: Wolters Kluwer SK 2014.
 
}}
 
}}
 
[[Category:Marketing]]
 
[[Category:Marketing]]
 
[[Category:Ekonómia]]
 
[[Category:Ekonómia]]

Aktuálna revízia z 14:27, 19. apríl 2021

Odporúčaný termín [?]

Oblasť: obchod, marketing
Definícia: ekonomická činnosť, ktorá vytvára hodnotu, poskytuje úžitok spotrebiteľovi v danom čase a mieste
Zdroj: PODĽA: Viestová, K. a kol.: Marketing. Výklad pojmov. Bratislava: Wolters Kluwer SK 2014.

Kontext: Služba je nehmotná a nevedie k zmene vlastníctva čohokoľvek.
Zdroj kontextu: Viestová, K. a kol.: Marketing. Výklad pojmov. Bratislava: Wolters Kluwer SK 2014.
Príbuzné termíny: afinitný marketing, akvizícia, cielený marketing