Termín:maloobchodník: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
 
(Jedna medziľahlá úprava od jedného ďalšieho používateľa nie je zobrazená)
Riadok 2: Riadok 2:
 
|Name=maloobchodník
 
|Name=maloobchodník
 
|Definition=firma, ktorá je prostredníkom, nakupuje tovar od výrobcu alebo veľkoobchodníka s cieľom ďalšieho predaja spotrebiteľom so ziskom
 
|Definition=firma, ktorá je prostredníkom, nakupuje tovar od výrobcu alebo veľkoobchodníka s cieľom ďalšieho predaja spotrebiteľom so ziskom
|Field=marketing
+
|Field=marketing, predaj, maloobchod
 
|Related terms=maloobchod, maloobchodná činnosť
 
|Related terms=maloobchod, maloobchodná činnosť
 
|Synonyms=retailer
 
|Synonyms=retailer
|Bibliography=PODĽA Clemente, N. M.: Slovník Marketingu, Computer Press, Brno, 2004.
+
|Bibliography=PODĽA: Clemente, N. M.: Slovník marketingu. Brno: Computer Press 2004.
 
|Acceptability=Odporúčaný
 
|Acceptability=Odporúčaný
|Context=Inými slovami — maloobchodnú činnosť (všetky činnosti spojené s predajom tovaru, služieb individuálnemu, konečnému spotrebiteľovi) môžu vykonávať v rôznej miere rôzne subjekty. Ale za maloobchodníka možno považovať len toho, ktorého príjem v prevažnej miere pochádza z maloobchodnej činnosti
+
|Context=Inými slovami — maloobchodnú činnosť (všetky činnosti spojené s predajom tovaru, služieb individuálnemu, konečnému spotrebiteľovi) môžu vykonávať v rôznej miere rôzne subjekty. Ale za maloobchodníka možno považovať len toho, ktorého príjem v prevažnej miere pochádza z maloobchodnej činnosti.
 
|Context source=Viestová, K.: Teória obchodu. Bratislava: Vydavateľstvo Ekonóm 2004.
 
|Context source=Viestová, K.: Teória obchodu. Bratislava: Vydavateľstvo Ekonóm 2004.
 
}}
 
}}
 
[[Category:Marketing]]
 
[[Category:Marketing]]
 
[[Category:Ekonómia]]
 
[[Category:Ekonómia]]

Aktuálna revízia z 13:28, 20. december 2018

Odporúčaný termín [?]

Oblasť: marketing, predaj, maloobchod
Definícia: firma, ktorá je prostredníkom, nakupuje tovar od výrobcu alebo veľkoobchodníka s cieľom ďalšieho predaja spotrebiteľom so ziskom
Zdroj: PODĽA: Clemente, N. M.: Slovník marketingu. Brno: Computer Press 2004.

Kontext: Inými slovami — maloobchodnú činnosť (všetky činnosti spojené s predajom tovaru, služieb individuálnemu, konečnému spotrebiteľovi) môžu vykonávať v rôznej miere rôzne subjekty. Ale za maloobchodníka možno považovať len toho, ktorého príjem v prevažnej miere pochádza z maloobchodnej činnosti.
Zdroj kontextu: Viestová, K.: Teória obchodu. Bratislava: Vydavateľstvo Ekonóm 2004.
Synonymum: retailer
Príbuzné termíny: maloobchod, maloobchodná činnosť