Termín:word of mouth: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
 
(Jedna medziľahlá úprava od jedného ďalšieho používateľa nie je zobrazená)
Riadok 3: Riadok 3:
 
|Definition=metóda, technika marketingovej komunikácie, ktorá predstavuje formu osobnej komunikácie a zahŕňa výmenu informácií o produkte medzi cieľovými zákazníkmi a susedmi, priateľmi, príbuznými alebo kolegami
 
|Definition=metóda, technika marketingovej komunikácie, ktorá predstavuje formu osobnej komunikácie a zahŕňa výmenu informácií o produkte medzi cieľovými zákazníkmi a susedmi, priateľmi, príbuznými alebo kolegami
 
|Field=marketing
 
|Field=marketing
|Related terms=produkt, marketingová komunikácia, zákazník
+
|Related terms=produkt, marketingová komunikácia, zákazník, buzz marketing
 
|Synonyms=WOM, ústne podanie
 
|Synonyms=WOM, ústne podanie
|Bibliography=PODĽA Kotler et al, Moderní marketing. Praha: Grada Publishing, 2007
+
|Bibliography=PODĽA: Kotler, Ph. et al, Moderní marketing. Praha: Grada Publishing, 2007
 
|Translations={{Translation
 
|Translations={{Translation
 
|Language=en
 
|Language=en

Aktuálna revízia z 11:30, 23. apríl 2021

Tento anglický termín ešte nemá slovenský ekvivalent. Ak ho poznáte alebo chcete navrhnúť, prosíme, napíšte ho sem.


Neologizmus [?]
Oblasť: marketing
Definícia: metóda, technika marketingovej komunikácie, ktorá predstavuje formu osobnej komunikácie a zahŕňa výmenu informácií o produkte medzi cieľovými zákazníkmi a susedmi, priateľmi, príbuznými alebo kolegami
Zdroj: PODĽA: Kotler, Ph. et al, Moderní marketing. Praha: Grada Publishing, 2007

Synonymum: WOM, ústne podanie
Príbuzné termíny: produkt, marketingová komunikácia, zákazník, buzz marketing
Cudzojazyčný ekvivalent: en: word of mouth