Termín:zákazník: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
 
(10 medziľahlých úprav od jedného ďalšieho používateľa nie je zobrazených)
Riadok 2: Riadok 2:
 
|Name=zákazník
 
|Name=zákazník
 
|Definition=subjekt, ktorý nakupuje výrobok alebo službu od výrobcu, resp. jeho sprostredkovateľa
 
|Definition=subjekt, ktorý nakupuje výrobok alebo službu od výrobcu, resp. jeho sprostredkovateľa
|Localized definitions=
 
 
|Field=marketing
 
|Field=marketing
|Localized fields=
+
|Related terms=služby, riadenie vzťahov so zákazníkmi, 3D objekty, afinitný marketing, akvizícia
|Related terms=služby, spotrebiteľ
+
|Bibliography=Viestová, K. a kol.: Marketing. Výklad pojmov. Bratislava: Wolters Kluwer 2014.
|Synonyms=
+
|Translations={{Translation
|Bibliography=Viestová, K. a kol.: Marketing. Výklad pojmov. 2014.
+
|Language=en
|Translations={{Translation|Language=en|Localized form=customer}}
+
|Localized form=customer
 +
}}
 
|Acceptability=Odporúčaný
 
|Acceptability=Odporúčaný
|Context=
 
|Context source=
 
|URL=
 
|Localized URLs=
 
|Approved=
 
 
|Comment=Zákazníkom môžu byť inšitucionálni zákazníci (podniky, firmy, organizácie) alebo koneční spotrebitelia (jednotlivci a domácnosti).
 
|Comment=Zákazníkom môžu byť inšitucionálni zákazníci (podniky, firmy, organizácie) alebo koneční spotrebitelia (jednotlivci a domácnosti).
 
}}
 
}}
 
 
 
 
[[Category:Marketing]]
 
[[Category:Marketing]]

Aktuálna revízia z 11:48, 19. apríl 2021

Odporúčaný termín [?]

Oblasť: marketing
Definícia: subjekt, ktorý nakupuje výrobok alebo službu od výrobcu, resp. jeho sprostredkovateľa
Zdroj: Viestová, K. a kol.: Marketing. Výklad pojmov. Bratislava: Wolters Kluwer 2014.

Príbuzné termíny: služby, riadenie vzťahov so zákazníkmi, 3D objekty, afinitný marketing, akvizícia
Cudzojazyčný ekvivalent: en: customer
Poznámka: Zákazníkom môžu byť inšitucionálni zákazníci (podniky, firmy, organizácie) alebo koneční spotrebitelia (jednotlivci a domácnosti).