Termín:stratégia tlaku: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
 
 
(2 medziľahlé úpravy od rovnakého používateľa nie sú zobrazené.)
Riadok 1: Riadok 1:
 
{{Term
 
{{Term
 
|Name=stratégia tlaku
 
|Name=stratégia tlaku
|Definition=''pozri definíciu synonyma''
+
|Definition=marketingová stratégia, ktorá v marketingovom distribučnom kanáli využíva predajcov, komunikáciu smerom od výroby cez obchod k spotrebiteľovi
 
|Localized definitions=
 
|Localized definitions=
 
|Field=marketing
 
|Field=marketing
 
|Localized fields=
 
|Localized fields=
|Related terms=
+
|Related terms=distribúcia, stratégia ťahu, marketingové kanály, spotrebiteľ, marketingová stratégia, komunikačný mix
 
|Synonyms=push stratégia
 
|Synonyms=push stratégia
|Bibliography=
+
|Bibliography=PODĽA Viestová, K. a kol.: Marketing. Výklad pojmov. 2014.
 
|Translations=
 
|Translations=
|Acceptability=Odporúčaný
+
|Acceptability=Neologizmus
 
|Context=
 
|Context=
 
|Context source=
 
|Context source=
Riadok 16: Riadok 16:
 
|Approved=
 
|Approved=
 
|Comment=
 
|Comment=
 +
|Suggest box=no
 
}}
 
}}
 
  
  
 
[[Category:Marketing]]
 
[[Category:Marketing]]

Aktuálna revízia z 16:07, 10. október 2016

Neologizmus [?]

Oblasť: marketing
Definícia: marketingová stratégia, ktorá v marketingovom distribučnom kanáli využíva predajcov, komunikáciu smerom od výroby cez obchod k spotrebiteľovi
Zdroj: PODĽA Viestová, K. a kol.: Marketing. Výklad pojmov. 2014.

Synonymum: push stratégia
Príbuzné termíny: distribúcia, stratégia ťahu, marketingové kanály, spotrebiteľ, marketingová stratégia, komunikačný mix