Termín:klient: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
 
 
(Jedna medziľahlá úprava od jedného ďalšieho používateľa nie je zobrazená)
Riadok 2: Riadok 2:
 
|Name=klient
 
|Name=klient
 
|Definition=firmy, ktoré poskytujú odborné služby, používajú miesto termínu zákazník termín klient
 
|Definition=firmy, ktoré poskytujú odborné služby, používajú miesto termínu zákazník termín klient
|Localized definitions=
 
 
|Field=marketing
 
|Field=marketing
|Localized fields=
+
|Related terms=zákazník, služby, ľudia, akvizícia
|Related terms=zákazník, služba, ľudia
+
|Bibliography=Kotler, Ph.: Marketing podle Kotlera. Jak vytvářet a ovládnout nové trhy. Praha: Management Press 2000.
|Synonyms=
 
|Bibliography=Kotler, Ph.: Marketing podle Kotlera. Jak vytvářet a ovládnout nové trhy. 2000.
 
|Translations=
 
 
|Acceptability=Odporúčaný
 
|Acceptability=Odporúčaný
|Context=
 
|Context source=
 
|URL=
 
|Localized URLs=
 
|Approved=
 
 
|Comment=Rozdiel medzi klientom a zákazníkom je v tom, že pracovníci týchto firiem sú o svojich klientoch omnoho lepšie informovaní, venujú  pomoci a uspokojovaniu svojich klientov viac času a ich vzťah ku klientovi je trvalejší a vedie k nadviazaniu dôvernejších a empatickejších vzťahov.
 
|Comment=Rozdiel medzi klientom a zákazníkom je v tom, že pracovníci týchto firiem sú o svojich klientoch omnoho lepšie informovaní, venujú  pomoci a uspokojovaniu svojich klientov viac času a ich vzťah ku klientovi je trvalejší a vedie k nadviazaniu dôvernejších a empatickejších vzťahov.
 
}}
 
}}
 
 
 
 
[[Category:Marketing]]
 
[[Category:Marketing]]

Aktuálna revízia z 14:31, 19. apríl 2021

Odporúčaný termín [?]

Oblasť: marketing
Definícia: firmy, ktoré poskytujú odborné služby, používajú miesto termínu zákazník termín klient
Zdroj: Kotler, Ph.: Marketing podle Kotlera. Jak vytvářet a ovládnout nové trhy. Praha: Management Press 2000.

Príbuzné termíny: zákazník, služby, ľudia, akvizícia
Poznámka: Rozdiel medzi klientom a zákazníkom je v tom, že pracovníci týchto firiem sú o svojich klientoch omnoho lepšie informovaní, venujú pomoci a uspokojovaniu svojich klientov viac času a ich vzťah ku klientovi je trvalejší a vedie k nadviazaniu dôvernejších a empatickejších vzťahov.