Termín:globálne spoločnosti: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
 
 
Riadok 2: Riadok 2:
 
|Name=globálne spoločnosti
 
|Name=globálne spoločnosti
 
|Definition=vrcholové vedenie a zamestnanci takejto spoločnosti plánujú po celom svete výrobné zariadenie, marketingovú politiku, finančné toky a logistické systémy
 
|Definition=vrcholové vedenie a zamestnanci takejto spoločnosti plánujú po celom svete výrobné zariadenie, marketingovú politiku, finančné toky a logistické systémy
|Localized definitions=
 
 
|Field=marketing
 
|Field=marketing
|Localized fields=
 
 
|Related terms=globálny marketing
 
|Related terms=globálny marketing
 
|Synonyms=globálna firma
 
|Synonyms=globálna firma
|Bibliography=PODĽA Kotler, Ph., Keller, K. L.: Marketing, management. 2007.
+
|Bibliography=PODĽA: Kotler, Ph. Keller, K. L.: Marketing, management. Praha: Grada 2007.
|Translations=
 
 
|Acceptability=Odporúčaný
 
|Acceptability=Odporúčaný
|Context=
 
|Context source=
 
|URL=
 
|Localized URLs=
 
|Approved=
 
 
|Comment=Globálne operačné jednotky podávajú hlásenia priamo najvyššiemu predstaviteľovi firmy alebo výkonnému výboru a nie šéfovi medzinárodnej divízie. Vedúci pracovníci sú školení v celosvetovej prevádzke. Vedenie sa regrutuje z viacerých krajín, zásoby a jednotlivé diely sa nakupujú tam, kde ich možno získať za najnižšie náklady, a investície sa uskutočňujú všade, kde je predpoklad najlepšej návratnosti.
 
|Comment=Globálne operačné jednotky podávajú hlásenia priamo najvyššiemu predstaviteľovi firmy alebo výkonnému výboru a nie šéfovi medzinárodnej divízie. Vedúci pracovníci sú školení v celosvetovej prevádzke. Vedenie sa regrutuje z viacerých krajín, zásoby a jednotlivé diely sa nakupujú tam, kde ich možno získať za najnižšie náklady, a investície sa uskutočňujú všade, kde je predpoklad najlepšej návratnosti.
 
}}
 
}}
 
 
 
 
[[Category:Marketing]]
 
[[Category:Marketing]]

Aktuálna revízia z 15:11, 23. apríl 2021

Odporúčaný termín [?]

Oblasť: marketing
Definícia: vrcholové vedenie a zamestnanci takejto spoločnosti plánujú po celom svete výrobné zariadenie, marketingovú politiku, finančné toky a logistické systémy
Zdroj: PODĽA: Kotler, Ph. – Keller, K. L.: Marketing, management. Praha: Grada 2007.

Synonymum: globálna firma
Príbuzné termíny: globálny marketing
Poznámka: Globálne operačné jednotky podávajú hlásenia priamo najvyššiemu predstaviteľovi firmy alebo výkonnému výboru a nie šéfovi medzinárodnej divízie. Vedúci pracovníci sú školení v celosvetovej prevádzke. Vedenie sa regrutuje z viacerých krajín, zásoby a jednotlivé diely sa nakupujú tam, kde ich možno získať za najnižšie náklady, a investície sa uskutočňujú všade, kde je predpoklad najlepšej návratnosti.