Termín:sponzorstvo: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
 
 
(2 medziľahlé úpravy od 2 ďalších používateľov nie sú zobrazené)
Riadok 2: Riadok 2:
 
|Name=sponzorstvo
 
|Name=sponzorstvo
 
|Definition=znamená, že firma finančnými príspevkami sponzoruje jednotlivca, skupinu či aktivitu
 
|Definition=znamená, že firma finančnými príspevkami sponzoruje jednotlivca, skupinu či aktivitu
|Localized definitions=
 
 
|Field=marketing
 
|Field=marketing
|Localized fields=
+
|Related terms=marketingová komunikácia, manažér marketingu, imidž, sponzorovanie, ambush marketing
|Related terms=marketingová komunikácia, manažér marketingu, imidž, sponzorovanie
+
|Bibliography=Clow, K. E. Baack, D.: Reklama, propagace a marketingová komunikace. Brno: Computer Press 2008.
|Synonyms=
+
|Translations={{Translation
|Bibliography=Clow, K. E., Baack, D.: Reklama, propagace a marketingová komunikace. 2008.
+
|Language=en
|Translations={{Translation|Language=en|Localized form=sponsorship}}
+
|Localized form=sponsorship
 +
}}
 
|Acceptability=Odporúčaný
 
|Acceptability=Odporúčaný
 
|Context=Pri výbere sponzorskej aktivity je dôležité zladiť profil publika s cieľovým trhom firmy. Marketingoví manažéri musia zvažovať tiež image sponzorovaných osobností či súborov a ich vzťah k image sponzora. Sponzorstvo má pre firmu dosiahnuť mnoho rôznych cieľov - posilniť firemný image, zvýšiť viditeľnosť firmy, odlíšiť firmu od konkurencie, upozorniť na konkrétne tovary a služby, pomôcť vytvoriť užšie vzťahy s existujúcimi i potenciálnymi zákazníkmi, predávať nadbytočné zásoby a pod.
 
|Context=Pri výbere sponzorskej aktivity je dôležité zladiť profil publika s cieľovým trhom firmy. Marketingoví manažéri musia zvažovať tiež image sponzorovaných osobností či súborov a ich vzťah k image sponzora. Sponzorstvo má pre firmu dosiahnuť mnoho rôznych cieľov - posilniť firemný image, zvýšiť viditeľnosť firmy, odlíšiť firmu od konkurencie, upozorniť na konkrétne tovary a služby, pomôcť vytvoriť užšie vzťahy s existujúcimi i potenciálnymi zákazníkmi, predávať nadbytočné zásoby a pod.
|Context source=Clow, K. E., Baack, D.: Reklama, propagace a marketingová komunikace. 2008.
+
|Context source=Clow, K. E. Baack, D.: Reklama, propagace a marketingová komunikace. Brno: Computer Press 2008.
|URL=
 
|Localized URLs=
 
|Approved=
 
|Comment=
 
 
}}
 
}}
 
 
 
 
[[Category:Marketing]]
 
[[Category:Marketing]]

Aktuálna revízia z 14:14, 19. apríl 2021

Odporúčaný termín [?]

Oblasť: marketing
Definícia: znamená, že firma finančnými príspevkami sponzoruje jednotlivca, skupinu či aktivitu
Zdroj: Clow, K. E. – Baack, D.: Reklama, propagace a marketingová komunikace. Brno: Computer Press 2008.

Kontext: Pri výbere sponzorskej aktivity je dôležité zladiť profil publika s cieľovým trhom firmy. Marketingoví manažéri musia zvažovať tiež image sponzorovaných osobností či súborov a ich vzťah k image sponzora. Sponzorstvo má pre firmu dosiahnuť mnoho rôznych cieľov - posilniť firemný image, zvýšiť viditeľnosť firmy, odlíšiť firmu od konkurencie, upozorniť na konkrétne tovary a služby, pomôcť vytvoriť užšie vzťahy s existujúcimi i potenciálnymi zákazníkmi, predávať nadbytočné zásoby a pod.
Zdroj kontextu: Clow, K. E. – Baack, D.: Reklama, propagace a marketingová komunikace. Brno: Computer Press 2008.
Príbuzné termíny: marketingová komunikácia, manažér marketingu, imidž, sponzorovanie, ambush marketing
Cudzojazyčný ekvivalent: en: sponsorship