Termín:event marketing: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
 
(2 medziľahlé úpravy od rovnakého používateľa nie sú zobrazené.)
Riadok 3: Riadok 3:
 
|Definition=metóda a technika marketingovej komunikácie, ktorá využíva emócie v marketingovej komunikácii a vychádza z faktu, že si ľudia najlepšie zapamätajú to, čo reálne zažijú
 
|Definition=metóda a technika marketingovej komunikácie, ktorá využíva emócie v marketingovej komunikácii a vychádza z faktu, že si ľudia najlepšie zapamätajú to, čo reálne zažijú
 
|Field=marketing
 
|Field=marketing
|Related terms=zážitkový marketing, marketingová komunikácia, marketingový nástroj, akcia², atmosféra, BTL
+
|Related terms=marketingová komunikácia, marketingový nástroj, akcia², atmosféra, BTL
 
|Synonyms=zážitkový marketing
 
|Synonyms=zážitkový marketing
|Bibliography=PODĽA Viestová, K., Štofilová, J.: Malý lexikón marketingu. 2011.
+
|Bibliography=PODĽA: Viestová, K. Štofilová, J.: Malý lexikón marketingu. Bratislava: Vysoká škola ekonómie a manažmentu verejnej správy 2011.
 
|Translations={{Translation
 
|Translations={{Translation
 
|Language=en
 
|Language=en
Riadok 12: Riadok 12:
 
|Acceptability=Neologizmus
 
|Acceptability=Neologizmus
 
|Comment=Termín nemá v slovenskej odbornej terminológii ekvivalent. Event marketing sa väčšinou prekladá ako ''usporiadanie akcií''. Ide o jeden z dôležitých nástrojov marketingu, ktorým sa snažíme prehĺbiť vzťahy s obchodnými partnermi alebo upútať nových  potencionálnych klientov pomocou nevšedných zážitkov. Pomocou eventov môžeme motivovať a ovplyvňovať obchodných  partnerov, upevňovať ich lojalitu, prezentovať produkty, služby, vízie. Event marketing nezahrňuje len komunikáciu externú, ale tiež internú v rámci spoločnosti. Termínom event marketing rozumieme zinscenovanie zážitkov rovnako ako ich plánovanie a organizovanie v rámci firemnej komunikácie. Tieto  zážitky majú za úlohu vyvolať psychické a emocionálne podnety sprostredkované usporiadaním najrôznejších akcií, ktoré podporia image firmy a jej produkty.
 
|Comment=Termín nemá v slovenskej odbornej terminológii ekvivalent. Event marketing sa väčšinou prekladá ako ''usporiadanie akcií''. Ide o jeden z dôležitých nástrojov marketingu, ktorým sa snažíme prehĺbiť vzťahy s obchodnými partnermi alebo upútať nových  potencionálnych klientov pomocou nevšedných zážitkov. Pomocou eventov môžeme motivovať a ovplyvňovať obchodných  partnerov, upevňovať ich lojalitu, prezentovať produkty, služby, vízie. Event marketing nezahrňuje len komunikáciu externú, ale tiež internú v rámci spoločnosti. Termínom event marketing rozumieme zinscenovanie zážitkov rovnako ako ich plánovanie a organizovanie v rámci firemnej komunikácie. Tieto  zážitky majú za úlohu vyvolať psychické a emocionálne podnety sprostredkované usporiadaním najrôznejších akcií, ktoré podporia image firmy a jej produkty.
 +
|Suggest box=no
 
}}
 
}}
 
[[Category:Marketing]]
 
[[Category:Marketing]]

Aktuálna revízia z 13:30, 19. apríl 2021

Neologizmus [?]

Oblasť: marketing
Definícia: metóda a technika marketingovej komunikácie, ktorá využíva emócie v marketingovej komunikácii a vychádza z faktu, že si ľudia najlepšie zapamätajú to, čo reálne zažijú
Zdroj: PODĽA: Viestová, K. – Štofilová, J.: Malý lexikón marketingu. Bratislava: Vysoká škola ekonómie a manažmentu verejnej správy 2011.

Synonymum: zážitkový marketing
Príbuzné termíny: marketingová komunikácia, marketingový nástroj, akcia², atmosféra, BTL
Cudzojazyčný ekvivalent: en: event marketing
Poznámka: Termín nemá v slovenskej odbornej terminológii ekvivalent. Event marketing sa väčšinou prekladá ako usporiadanie akcií. Ide o jeden z dôležitých nástrojov marketingu, ktorým sa snažíme prehĺbiť vzťahy s obchodnými partnermi alebo upútať nových potencionálnych klientov pomocou nevšedných zážitkov. Pomocou eventov môžeme motivovať a ovplyvňovať obchodných partnerov, upevňovať ich lojalitu, prezentovať produkty, služby, vízie. Event marketing nezahrňuje len komunikáciu externú, ale tiež internú v rámci spoločnosti. Termínom event marketing rozumieme zinscenovanie zážitkov rovnako ako ich plánovanie a organizovanie v rámci firemnej komunikácie. Tieto zážitky majú za úlohu vyvolať psychické a emocionálne podnety sprostredkované usporiadaním najrôznejších akcií, ktoré podporia image firmy a jej produkty.