Termín:služby: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
 
 
(5 medziľahlých úprav od 3 ďalších používateľov nie je zobrazených)
Riadok 1: Riadok 1:
 
{{Term
 
{{Term
 
|Name=služby
 
|Name=služby
|Definition=pozri definíciu synonyma
+
|Definition=ekonomická činnosť, ktorá vytvára hodnotu, poskytuje úžitok spotrebiteľovi v danom čase a mieste
|Localized definitions=
+
|Field=obchod, marketing
|Field=marketing
+
|Related terms=afinitný marketing, akvizícia, cielený marketing
|Localized fields=
+
|Bibliography=PODĽA: Viestová, K. a kol.: Marketing. Výklad pojmov. Bratislava: Wolters Kluwer SK 2014.
|Related terms=
 
|Synonyms=služba
 
|Bibliography=Viestová, K. a kol.: Marketing. Výklad pojmov. 2014.
 
|Translations=
 
 
|Acceptability=Odporúčaný
 
|Acceptability=Odporúčaný
|Context=Každý podnik musí poskytovať služby. Theodore Levitt povedal :"neexistuje nič takého ako je odvetvie služieb. Existujú len odvetvia, v ktorých je podiel služieb vyšší než v iných odvetviach. V oblasti služieb ale pôsobí každý". Americký akademik Nicholas Murray Butler povedal: "Podniky ktoré počítajú s tým, že budú poskytovať služby, sú predurčené k úspechu, podniky ktoré počítajú s vytváraním zisku, sú predurčené k zániku."
+
|Context=Služba je nehmotná a nevedie k zmene vlastníctva čohokoľvek.
|Context source=Kotler, Ph.: Marketing od A po Z, osemdesát pojmů, které by měl znát každý manažer. 2003.
+
|Context source=Viestová, K. a kol.: Marketing. Výklad pojmov. Bratislava: Wolters Kluwer SK 2014.
|URL=
 
|Localized URLs=
 
|Approved=
 
|Comment=
 
 
}}
 
}}
 
 
 
 
[[Category:Marketing]]
 
[[Category:Marketing]]
 +
[[Category:Ekonómia]]

Aktuálna revízia z 14:27, 19. apríl 2021

Odporúčaný termín [?]

Oblasť: obchod, marketing
Definícia: ekonomická činnosť, ktorá vytvára hodnotu, poskytuje úžitok spotrebiteľovi v danom čase a mieste
Zdroj: PODĽA: Viestová, K. a kol.: Marketing. Výklad pojmov. Bratislava: Wolters Kluwer SK 2014.

Kontext: Služba je nehmotná a nevedie k zmene vlastníctva čohokoľvek.
Zdroj kontextu: Viestová, K. a kol.: Marketing. Výklad pojmov. Bratislava: Wolters Kluwer SK 2014.
Príbuzné termíny: afinitný marketing, akvizícia, cielený marketing