Termín:bod predaja: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
 
 
(4 medziľahlé úpravy od 2 ďalších používateľov nie sú zobrazené)
Riadok 2: Riadok 2:
 
|Name=bod predaja
 
|Name=bod predaja
 
|Definition=virtuálna alebo fyzická predajňa, ale aj súčasť multimediálneho distribučného systému
 
|Definition=virtuálna alebo fyzická predajňa, ale aj súčasť multimediálneho distribučného systému
|Localized definitions=
 
 
|Field=marketing
 
|Field=marketing
|Localized fields=
+
|Related terms=P.o.S. materiály, predajňa, miesto nákupu, distribúcia, podpora predaja, zákazník, 3D objekty
|Related terms=predajňa, marketingové kanály, distribúcia
 
 
|Synonyms=P.o.S., point of sale, miesto predaja, predajné miesto, systémy POS
 
|Synonyms=P.o.S., point of sale, miesto predaja, predajné miesto, systémy POS
|Bibliography=Viestová, K. a kol.: Marketing. Výklad pojmov. 2014.
+
|Bibliography=Viestová, K. a kol.: Marketing. Výklad pojmov. Bratislava: Wolters Kluwer 2014.
|Translations={{Translation|Language=en|Localized form=point of sale}}
+
|Translations={{Translation
 +
|Language=en
 +
|Localized form=point of sale
 +
}}
 
|Acceptability=Odporúčaný
 
|Acceptability=Odporúčaný
|Context=
+
|Comment=Od kvality a kvantity predajného miesta v obchodnej prevádzke závisí úspešnosť realizácie produktu a aj spokojnosť spotrebiteľa/zákazníka.
|Context source=
 
|URL=
 
|Localized URLs=
 
|Approved=
 
|Comment=
 
 
}}
 
}}
 +
[[Category:Marketing]]

Aktuálna revízia z 11:47, 19. apríl 2021

Odporúčaný termín [?]

Oblasť: marketing
Definícia: virtuálna alebo fyzická predajňa, ale aj súčasť multimediálneho distribučného systému
Zdroj: Viestová, K. a kol.: Marketing. Výklad pojmov. Bratislava: Wolters Kluwer 2014.

Synonymum: P.o.S., point of sale, miesto predaja, predajné miesto, systémy POS
Príbuzné termíny: P.o.S. materiály, predajňa, miesto nákupu, distribúcia, podpora predaja, zákazník, 3D objekty
Cudzojazyčný ekvivalent: en: point of sale
Poznámka: Od kvality a kvantity predajného miesta v obchodnej prevádzke závisí úspešnosť realizácie produktu a aj spokojnosť spotrebiteľa/zákazníka.