Termín:cenotvorba: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
 
 
(2 medziľahlé úpravy od rovnakého používateľa nie sú zobrazené.)
Riadok 2: Riadok 2:
 
|Name=cenotvorba
 
|Name=cenotvorba
 
|Definition=stanovenie cenovej úrovne, ktorá je dynamická a mení sa podľa životného cyklu výrobku
 
|Definition=stanovenie cenovej úrovne, ktorá je dynamická a mení sa podľa životného cyklu výrobku
|Localized definitions=
+
|Field=ekonómia, obchod, marketing
|Field=marketing
+
|Related terms=cena, cenová diskriminácia, cenový mix, životný cyklus produktu
|Localized fields=
+
|Bibliography=Viestová, K. a kol.: Marketing. Výklad pojmov. Bratislava: Wolters Kluwer 2014.
|Related terms=cena, životný cyklus produktu
 
|Synonyms=
 
|Bibliography=Viestová, K. a kol.: Marketing. Výklad pojmov. 2014.
 
|Translations=
 
 
|Acceptability=Odporúčaný
 
|Acceptability=Odporúčaný
|Context=
 
|Context source=
 
|URL=
 
|Localized URLs=
 
|Approved=
 
|Comment=
 
 
}}
 
}}
 +
[[Category:Marketing]]
 +
[[Category:Ekonómia]]

Aktuálna revízia z 11:59, 15. marec 2021

Odporúčaný termín [?]

Oblasť: ekonómia, obchod, marketing
Definícia: stanovenie cenovej úrovne, ktorá je dynamická a mení sa podľa životného cyklu výrobku
Zdroj: Viestová, K. a kol.: Marketing. Výklad pojmov. Bratislava: Wolters Kluwer 2014.

Príbuzné termíny: cena, cenová diskriminácia, cenový mix, životný cyklus produktu