Termín:akvizícia: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
 
Riadok 3: Riadok 3:
 
|Definition=bezprostredný kontakt predstaviteľa predajcu (akvizítora) s potenciálnymi nadobúdateľmi, cieľom ktorého je dohoda o kúpe/predaji tovaru alebo vykonanie určitej služby
 
|Definition=bezprostredný kontakt predstaviteľa predajcu (akvizítora) s potenciálnymi nadobúdateľmi, cieľom ktorého je dohoda o kúpe/predaji tovaru alebo vykonanie určitej služby
 
|Field=marketing
 
|Field=marketing
|Related terms=služba, klient, trh, zákazník, akvizitér
+
|Related terms=služby, klient, trh, zákazník, akvizitér
|Bibliography=Viestová, K. a kol.: Marketing. Výklad pojmov. 2014.
+
|Bibliography=Viestová, K. a kol.: Marketing. Výklad pojmov. Bratislava: Wolters Kluwer 2014.
 
|Acceptability=Odporúčaný
 
|Acceptability=Odporúčaný
 
|Comment=Akvizícia predstavuje cieľavedomé presviedčanie zamerané na umiestnenie tovaru na trhu prostredníctvom rôznych komunikačných aktivít; získavanie nových klientov a uzatváranie zmlúv s nimi.
 
|Comment=Akvizícia predstavuje cieľavedomé presviedčanie zamerané na umiestnenie tovaru na trhu prostredníctvom rôznych komunikačných aktivít; získavanie nových klientov a uzatváranie zmlúv s nimi.
 
}}
 
}}
 
[[Category:Marketing]]
 
[[Category:Marketing]]

Aktuálna revízia z 18:09, 11. marec 2021

Odporúčaný termín [?]

Oblasť: marketing
Definícia: bezprostredný kontakt predstaviteľa predajcu (akvizítora) s potenciálnymi nadobúdateľmi, cieľom ktorého je dohoda o kúpe/predaji tovaru alebo vykonanie určitej služby
Zdroj: Viestová, K. a kol.: Marketing. Výklad pojmov. Bratislava: Wolters Kluwer 2014.

Príbuzné termíny: služby, klient, trh, zákazník, akvizitér
Poznámka: Akvizícia predstavuje cieľavedomé presviedčanie zamerané na umiestnenie tovaru na trhu prostredníctvom rôznych komunikačných aktivít; získavanie nových klientov a uzatváranie zmlúv s nimi.