Termín:maloobchodník: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
 
 
(2 medziľahlé úpravy od jedného ďalšieho používateľa nie sú zobrazené)
Riadok 2: Riadok 2:
 
|Name=maloobchodník
 
|Name=maloobchodník
 
|Definition=firma, ktorá je prostredníkom, nakupuje tovar od výrobcu alebo veľkoobchodníka s cieľom ďalšieho predaja spotrebiteľom so ziskom
 
|Definition=firma, ktorá je prostredníkom, nakupuje tovar od výrobcu alebo veľkoobchodníka s cieľom ďalšieho predaja spotrebiteľom so ziskom
|Localized definitions=
+
|Field=marketing, predaj, maloobchod
|Field=marketing
+
|Related terms=maloobchod, maloobchodná činnosť
|Localized fields=
 
|Related terms=maloobchod
 
 
|Synonyms=retailer
 
|Synonyms=retailer
|Bibliography=PODĽA Clemente, N. M.: Slovník Marketingu, Computer Press, Brno, 2004.
+
|Bibliography=PODĽA: Clemente, N. M.: Slovník marketingu. Brno: Computer Press 2004.
|Translations=
 
 
|Acceptability=Odporúčaný
 
|Acceptability=Odporúčaný
|Context=
+
|Context=Inými slovami — maloobchodnú činnosť (všetky činnosti spojené s predajom tovaru, služieb individuálnemu, konečnému spotrebiteľovi) môžu vykonávať v rôznej miere rôzne subjekty. Ale za maloobchodníka možno považovať len toho, ktorého príjem v prevažnej miere pochádza z maloobchodnej činnosti.
|Context source=
+
|Context source=Viestová, K.: Teória obchodu. Bratislava: Vydavateľstvo Ekonóm 2004.
|URL=
 
|Localized URLs=
 
|Approved=
 
|Comment=
 
 
}}
 
}}
 
 
 
 
[[Category:Marketing]]
 
[[Category:Marketing]]
 +
[[Category:Ekonómia]]

Aktuálna revízia z 13:28, 20. december 2018

Odporúčaný termín [?]

Oblasť: marketing, predaj, maloobchod
Definícia: firma, ktorá je prostredníkom, nakupuje tovar od výrobcu alebo veľkoobchodníka s cieľom ďalšieho predaja spotrebiteľom so ziskom
Zdroj: PODĽA: Clemente, N. M.: Slovník marketingu. Brno: Computer Press 2004.

Kontext: Inými slovami — maloobchodnú činnosť (všetky činnosti spojené s predajom tovaru, služieb individuálnemu, konečnému spotrebiteľovi) môžu vykonávať v rôznej miere rôzne subjekty. Ale za maloobchodníka možno považovať len toho, ktorého príjem v prevažnej miere pochádza z maloobchodnej činnosti.
Zdroj kontextu: Viestová, K.: Teória obchodu. Bratislava: Vydavateľstvo Ekonóm 2004.
Synonymum: retailer
Príbuzné termíny: maloobchod, maloobchodná činnosť