Termín:taktický marketing: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
 
Riadok 2: Riadok 2:
 
|Name=taktický marketing
 
|Name=taktický marketing
 
|Definition=stanovenie nástrojov marketingového mixu, ktoré podporia a zabezpečia prezentáciu a ukotvenia produktu vo vedomí zákazníka
 
|Definition=stanovenie nástrojov marketingového mixu, ktoré podporia a zabezpečia prezentáciu a ukotvenia produktu vo vedomí zákazníka
|Localized definitions=
 
 
|Field=marketing
 
|Field=marketing
|Localized fields=
 
 
|Related terms=marketingový nástroj, marketingový mix, zákazník, cenový mix
 
|Related terms=marketingový nástroj, marketingový mix, zákazník, cenový mix
|Synonyms=
+
|Bibliography=PODĽA: Kotler, Ph.: Marketing podle Kotlera. Jak vytvářet a ovládnout nové trhy. Praha: Management Press 2000.
|Bibliography=PODĽA Kotler, Ph.: Marketing podle Kotlera. Jak vytvářet a ovládnout nové trhy. 2000.
 
|Translations=
 
 
|Acceptability=Odporúčaný
 
|Acceptability=Odporúčaný
|Context=
 
|Context source=
 
|URL=
 
|Localized URLs=
 
|Approved=
 
|Comment=
 
 
}}
 
}}
 
 
 
 
[[Category:Marketing]]
 
[[Category:Marketing]]

Aktuálna revízia z 12:58, 27. apríl 2021

Odporúčaný termín [?]

Oblasť: marketing
Definícia: stanovenie nástrojov marketingového mixu, ktoré podporia a zabezpečia prezentáciu a ukotvenia produktu vo vedomí zákazníka
Zdroj: PODĽA: Kotler, Ph.: Marketing podle Kotlera. Jak vytvářet a ovládnout nové trhy. Praha: Management Press 2000.

Príbuzné termíny: marketingový nástroj, marketingový mix, zákazník, cenový mix