Termín:spoločensky zodpovedný marketing: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
 
Riadok 5: Riadok 5:
 
|Related terms=holistický marketing, environmentálny marketing, zdieľaný marketing, sociálny marketing, humánny marketing, spoločensky zodpovedné vodcovstvo
 
|Related terms=holistický marketing, environmentálny marketing, zdieľaný marketing, sociálny marketing, humánny marketing, spoločensky zodpovedné vodcovstvo
 
|Synonyms=social responsibility marketing
 
|Synonyms=social responsibility marketing
|Bibliography=PODĽA Kotler, Ph. - Keller, K. L.: Marketing, management. 2007.
+
|Bibliography=PODĽA: Kotler, Ph. Keller, K. L.: Marketing, management. Praha: Grada 2007.
 
|Translations={{Translation
 
|Translations={{Translation
 
|Language=en
 
|Language=en
Riadok 11: Riadok 11:
 
}}
 
}}
 
|Acceptability=Odporúčaný
 
|Acceptability=Odporúčaný
|Context=Prvkami spoločensky zodpovedného marketingu sú etika, životné prostredie, právo, spoločenstvo. Výraz spoločensky zodpovedný marketing sa často nahradzuje výrazmi - humanistický marketing, ekologický marketing, zdieľaný marketing (cause-related marketing).
+
|Context=Holistický marketing je marketingový prístup pokúšajúci sa uznávať a zmierňovať rozsah a spletitosť marketingových aktivít. Štruktúra holistického marketingu je takáto: vzťahový marketing, integrovaný marketing, interný marketing a spoločensky zodpovedný marketing.
|Context source=PODĽA Kotler, Ph. - Keller, K. L.: Marketing, management. 2007.
+
|Context source=Kita, J. a kolektív: Marketing. Bratislava: Iura Edition 2010.
 +
|Comment=Prvkami spoločensky zodpovedného marketingu sú etika, životné prostredie, právo, spoločenstvo. Výraz spoločensky zodpovedný marketing sa často nahradzuje výrazmi - humanistický marketing, ekologický marketing, zdieľaný marketing (cause-related marketing).
 
}}
 
}}
 
[[Category:Marketing]]
 
[[Category:Marketing]]

Aktuálna revízia z 15:32, 23. apríl 2021

Odporúčaný termín [?]

Oblasť: marketing
Definícia: jedna zo štyroch zložiek holistického marketingu; je vyjadrením koncepcie spoločensky zodpovedného podnikania, teda podnikania v rámci chápania širších záujmov, nielen podnikových, spoločenských, sociálnych
Zdroj: PODĽA: Kotler, Ph. – Keller, K. L.: Marketing, management. Praha: Grada 2007.

Kontext: Holistický marketing je marketingový prístup pokúšajúci sa uznávať a zmierňovať rozsah a spletitosť marketingových aktivít. Štruktúra holistického marketingu je takáto: vzťahový marketing, integrovaný marketing, interný marketing a spoločensky zodpovedný marketing.
Zdroj kontextu: Kita, J. a kolektív: Marketing. Bratislava: Iura Edition 2010.
Synonymum: social responsibility marketing
Príbuzné termíny: holistický marketing, environmentálny marketing, zdieľaný marketing, sociálny marketing, humánny marketing, spoločensky zodpovedné vodcovstvo
Cudzojazyčný ekvivalent: en: social responsibility marketing
Poznámka: Prvkami spoločensky zodpovedného marketingu sú etika, životné prostredie, právo, spoločenstvo. Výraz spoločensky zodpovedný marketing sa často nahradzuje výrazmi - humanistický marketing, ekologický marketing, zdieľaný marketing (cause-related marketing).