sférická marketingová koncepcia

Z STD
Verzia z 09:49, 11. október 2016, ktorú vytvoril JanaLevická (diskusia | príspevky)$7

(rozdiel) ← Staršia verzia | Approved revision (rozdiel) | Aktuálna úprava (rozdiel) | Novšia verzia → (rozdiel)
Prejsť na: navigácia, hľadanie

Neologizmus [?]

Oblasť: marketing
Definícia: cieľom tejto marketingovej koncepcie je dať nový zmysel (obsah) marketingovej koncepcii ako jednotnému systému najvyšších a najnižších úrovní a vzájomných vzťahov predchádzajúcich a nasledujúcich úrovní marketingových kanálov
Zdroj: Svensson, G.: Sférická marketingová koncepcia. 2005.

Príbuzné termíny: marketingová koncepcia, marketingové kanály, holistický marketing, inovatívny marketing
Cudzojazyčný ekvivalent: en: spherical marketing concept