Termín:predajňa: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
Riadok 2: Riadok 2:
 
|Name=predajňa
 
|Name=predajňa
 
|Definition=stály architektonický objekt, vymedzený, uzavretý priestor určený na predaj tovaru za maloobchodné ceny priamym spotrebiteľom na bezprostredné použitie
 
|Definition=stály architektonický objekt, vymedzený, uzavretý priestor určený na predaj tovaru za maloobchodné ceny priamym spotrebiteľom na bezprostredné použitie
|Localized definitions=
 
 
|Field=marketing
 
|Field=marketing
|Localized fields=
 
 
|Related terms=maloobchod, spotrebiteľ, nákupné stredisko, kamenný obchod
 
|Related terms=maloobchod, spotrebiteľ, nákupné stredisko, kamenný obchod
|Synonyms=
 
 
|Bibliography=Viestová, K. a kol.: Marketing. Výklad pojmov. 2014.
 
|Bibliography=Viestová, K. a kol.: Marketing. Výklad pojmov. 2014.
|Translations=
+
|Translations={{Translation
 +
|Language=en
 +
|Localized form=shop
 +
}}{{Translation
 +
|Language=en
 +
|Localized form=store
 +
}}{{Translation
 +
|Language=de
 +
|Localized form=der Verkaufstelle
 +
}}{{Translation
 +
|Language=fr
 +
|Localized form=point de vente
 +
}}
 
|Acceptability=Odporúčaný
 
|Acceptability=Odporúčaný
|Context=
 
|Context source=
 
|URL=
 
|Localized URLs=
 
|Approved=
 
|Comment=
 
 
}}
 
}}
 
 
[[Category:Marketing]]
 
[[Category:Marketing]]
 
[[Category:Ekonómia]]
 
[[Category:Ekonómia]]

Verzia zo dňa a času 16:48, 6. november 2018

Odporúčaný termín [?]

Oblasť: marketing
Definícia: stály architektonický objekt, vymedzený, uzavretý priestor určený na predaj tovaru za maloobchodné ceny priamym spotrebiteľom na bezprostredné použitie
Zdroj: Viestová, K. a kol.: Marketing. Výklad pojmov. 2014.

Príbuzné termíny: maloobchod, spotrebiteľ, nákupné stredisko, kamenný obchod
Cudzojazyčný ekvivalent: en: shop, en: store, de: der Verkaufstelle, fr: point de vente