Termín:predajňa: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
 
(2 medziľahlé úpravy od jedného ďalšieho používateľa nie sú zobrazené)
Riadok 3: Riadok 3:
 
|Definition=stály architektonický objekt, vymedzený, uzavretý priestor určený na predaj tovaru za maloobchodné ceny priamym spotrebiteľom na bezprostredné použitie
 
|Definition=stály architektonický objekt, vymedzený, uzavretý priestor určený na predaj tovaru za maloobchodné ceny priamym spotrebiteľom na bezprostredné použitie
 
|Field=marketing
 
|Field=marketing
|Related terms=maloobchod, spotrebiteľ, nákupné stredisko, kamenný obchod
+
|Related terms=maloobchod, nákupné stredisko, kamenný obchod, bod predaja, convenience store
 
|Bibliography=Viestová, K. a kol.: Marketing. Výklad pojmov. Bratislava: Wolters Kluwer 2014.
 
|Bibliography=Viestová, K. a kol.: Marketing. Výklad pojmov. Bratislava: Wolters Kluwer 2014.
 
|Translations={{Translation
 
|Translations={{Translation

Aktuálna revízia z 16:11, 21. apríl 2021

Odporúčaný termín [?]

Oblasť: marketing
Definícia: stály architektonický objekt, vymedzený, uzavretý priestor určený na predaj tovaru za maloobchodné ceny priamym spotrebiteľom na bezprostredné použitie
Zdroj: Viestová, K. a kol.: Marketing. Výklad pojmov. Bratislava: Wolters Kluwer 2014.

Príbuzné termíny: maloobchod, nákupné stredisko, kamenný obchod, bod predaja, convenience store
Cudzojazyčný ekvivalent: en: shop, en: store, de: Verkaufstelle (der), fr: point (n. m.) de vente