lojalita firmy

Z STD
Verzia z 15:12, 12. júl 2016, ktorú vytvoril Anonymous (diskusia)$7

(rozdiel) ← Staršia verzia | Approved revision (rozdiel) | Aktuálna úprava (rozdiel) | Novšia verzia → (rozdiel)
Prejsť na: navigácia, hľadanie

Normalizovaný termín [?]

Oblasť: marketing
Definícia: charakterizuje pozitívny vzťah medzi firmou, resp. spoločnosťou, a spotrebiteľom
Zdroj: PODĽA Viestová, K. a kol.: Marketing. Výklad pojmov. 2014.

Kontext: Vybudovaním pozitívneho vzťahu so spotrebiteľom môže spoločnosť vytvoriť vysoký stupeň lojality poskytovaním dodatočných úžitkov pre spotrebiteľa, ktoré často nie sú k dispozícii iným spôsobom.
Zdroj kontextu: Viestová, K. a kol.: Marketing. Výklad pojmov. 2014.
Príbuzné termíny: lojalita zákazníka, spotrebiteľ, marketingový nástroj