Termín:kompetentný dostupný trh: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
(Vytvorená stránka „{{Term |Name=kompetentný dostupný trh |Definition=zákazníci, ktorí majú i kompetenciu na nákup |Field=obchod |Related terms=trh, dostupný trh |Bibliography=PODĽ…“)
 
Riadok 4: Riadok 4:
 
|Field=obchod
 
|Field=obchod
 
|Related terms=trh, dostupný trh
 
|Related terms=trh, dostupný trh
|Bibliography=PODĽA Kotler, P. – Armstrong, G.: Marketing. Bratislava: SPN 1992.
+
|Bibliography=PODĽA Kotler, P.: Marketing Management. Praha: Grada Publishing 2001.
 
|Acceptability=Odporúčaný
 
|Acceptability=Odporúčaný
 
}}
 
}}
 
[[Category:Ekonómia]]
 
[[Category:Ekonómia]]

Verzia zo dňa a času 13:37, 29. november 2018

Odporúčaný termín [?]

Oblasť: obchod
Definícia: zákazníci, ktorí majú i kompetenciu na nákup
Zdroj: PODĽA Kotler, P.: Marketing Management. Praha: Grada Publishing 2001.

Príbuzné termíny: trh, dostupný trh