Termín:homogénna preferencia: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
Riadok 4: Riadok 4:
 
|Field=obchod
 
|Field=obchod
 
|Related terms=trhový segment, typy trhových segmentov
 
|Related terms=trhový segment, typy trhových segmentov
|Bibliography=PODĽA Viestová, K. a kol.: Lexikón obchodu 1. Trh, obchod, tovar. Bratislava: Vydavateľstvo Ekonóm 2006.
+
|Bibliography=PODĽA Kincl, J. a kol.: Marketing podle trhu. Praha: Alfa Publishing 2004.
 
|Acceptability=Odporúčaný
 
|Acceptability=Odporúčaný
 
}}
 
}}
 
[[Category:Ekonómia]]
 
[[Category:Ekonómia]]

Verzia zo dňa a času 11:21, 5. december 2018

Odporúčaný termín [?]

Oblasť: obchod
Definícia: trhový segment, pri ktorom všetci zákazníci majú približne rovnaké požiadavky
Zdroj: PODĽA Kincl, J. a kol.: Marketing podle trhu. Praha: Alfa Publishing 2004.

Príbuzné termíny: trhový segment, typy trhových segmentov