Termín:homogénna preferencia: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
(Vytvorená stránka „{{Term |Name=homogénna preferencia |Definition=typ trhového segmentu, pri ktorom všetci zákazníci majú približne rovnaké požiadavky |Field=obchod |Related terms…“)
 
Riadok 1: Riadok 1:
 
{{Term
 
{{Term
 
|Name=homogénna preferencia
 
|Name=homogénna preferencia
|Definition=typ trhového segmentu, pri ktorom všetci zákazníci majú približne rovnaké požiadavky
+
|Definition=trhový segment, pri ktorom všetci zákazníci majú približne rovnaké požiadavky
 
|Field=obchod
 
|Field=obchod
|Related terms=trhový segment, typy trhového segmentu
+
|Related terms=trhový segment, typy trhových segmentov
 
|Bibliography=PODĽA Viestová, K. a kol.: Lexikón obchodu 1. Trh, obchod, tovar. Bratislava: Vydavateľstvo Ekonóm 2006.
 
|Bibliography=PODĽA Viestová, K. a kol.: Lexikón obchodu 1. Trh, obchod, tovar. Bratislava: Vydavateľstvo Ekonóm 2006.
 
|Acceptability=Odporúčaný
 
|Acceptability=Odporúčaný
 
}}
 
}}
 
[[Category:Ekonómia]]
 
[[Category:Ekonómia]]

Verzia zo dňa a času 11:14, 5. december 2018

Odporúčaný termín [?]

Oblasť: obchod
Definícia: trhový segment, pri ktorom všetci zákazníci majú približne rovnaké požiadavky
Zdroj: PODĽA Viestová, K. a kol.: Lexikón obchodu 1. Trh, obchod, tovar. Bratislava: Vydavateľstvo Ekonóm 2006.

Príbuzné termíny: trhový segment, typy trhových segmentov