Termín:globálny trh: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
 
Riadok 1: Riadok 1:
 
{{Term
 
{{Term
 
|Name=globálny trh
 
|Name=globálny trh
|Definition=celosvetový trh
+
|Definition=nakupovanie alebo predaj tovarov a služieb vo všetkých krajinách sveta, alebo hodnota predaných tovarov a služieb
|Localized definitions=
 
 
|Field=marketing
 
|Field=marketing
|Localized fields=
 
 
|Related terms=trh, globálny marketing, globálne odvetvie, globálna firma
 
|Related terms=trh, globálny marketing, globálne odvetvie, globálna firma
 
|Synonyms=celosvetový trh
 
|Synonyms=celosvetový trh
|Bibliography=Viestová, K., Štofilová, J.: Malý lexikón marketingu. 2011.
+
|Bibliography=PODĽA Financial Times http://lexicon.ft.com/
|Translations=
 
 
|Acceptability=Odporúčaný
 
|Acceptability=Odporúčaný
|Context=
 
|Context source=
 
|URL=
 
|Localized URLs=
 
|Approved=
 
|Comment=
 
 
}}
 
}}
 
 
 
 
[[Category:Marketing]]
 
[[Category:Marketing]]

Verzia zo dňa a času 13:22, 4. október 2016

Odporúčaný termín [?]

Oblasť: marketing
Definícia: nakupovanie alebo predaj tovarov a služieb vo všetkých krajinách sveta, alebo hodnota predaných tovarov a služieb
Zdroj: PODĽA Financial Times http://lexicon.ft.com/

Synonymum: celosvetový trh
Príbuzné termíny: trh, globálny marketing, globálne odvetvie, globálna firma