Termín:globálny marketing: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
 
Riadok 5: Riadok 5:
 
|Related terms=medzinárodný marketing, multinacionálny marketing, globálny trh, globálna firma, globálne odvetvie
 
|Related terms=medzinárodný marketing, multinacionálny marketing, globálny trh, globálna firma, globálne odvetvie
 
|Synonyms=celosvetový marketing
 
|Synonyms=celosvetový marketing
|Bibliography=Machková, H.: Mezinárodní marketing. Praha: Grada 2006.
+
|Bibliography=PODĽA: Machková, H.: Mezinárodní marketing. Praha: Grada 2006.
 
|Translations={{Translation
 
|Translations={{Translation
 
|Language=en
 
|Language=en

Aktuálna revízia z 14:24, 23. apríl 2021

Odporúčaný termín [?]

Oblasť: marketing
Definícia: jedna z troch základných koncepcií medzinárodného marketingu, ktorá umožňuje uplatniť na svetovom trhu rovnaký typ výrobku a ponúkať ho rovnakému okruhu zákazníkov, je založená na používaní jednotného marketingového postupu na všetkých trhoch
Zdroj: PODĽA: Machková, H.: Mezinárodní marketing. Praha: Grada 2006.

Kontext: Globálny marketing je marketing, ktorý sa zaoberá integráciou alebo štandardizáciou marketingových činností na rôznych geografických trhoch.
Zdroj kontextu: Viestová, K. a kol.: Marketing. Výklad pojmov. Bratislava: Wolters Kluwer 2014.
Synonymum: celosvetový marketing
Príbuzné termíny: medzinárodný marketing, multinacionálny marketing, globálny trh, globálna firma, globálne odvetvie
Cudzojazyčný ekvivalent: en: global marketing