Termín:globálny marketing: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
 
 
(Jedna medziľahlá úprava od jedného ďalšieho používateľa nie je zobrazená)
Riadok 2: Riadok 2:
 
|Name=globálny marketing
 
|Name=globálny marketing
 
|Definition=jedna z troch základných koncepcií medzinárodného marketingu, ktorá umožňuje uplatniť na svetovom trhu rovnaký typ výrobku a ponúkať ho rovnakému okruhu zákazníkov, je založená na používaní jednotného marketingového postupu na všetkých trhoch
 
|Definition=jedna z troch základných koncepcií medzinárodného marketingu, ktorá umožňuje uplatniť na svetovom trhu rovnaký typ výrobku a ponúkať ho rovnakému okruhu zákazníkov, je založená na používaní jednotného marketingového postupu na všetkých trhoch
|Localized definitions=
 
 
|Field=marketing
 
|Field=marketing
|Localized fields=
 
 
|Related terms=medzinárodný marketing, multinacionálny marketing, globálny trh, globálna firma, globálne odvetvie
 
|Related terms=medzinárodný marketing, multinacionálny marketing, globálny trh, globálna firma, globálne odvetvie
 
|Synonyms=celosvetový marketing
 
|Synonyms=celosvetový marketing
|Bibliography=Machková, H.: Medzinárodný marketing. 2006.
+
|Bibliography=PODĽA: Machková, H.: Mezinárodní marketing. Praha: Grada 2006.
|Translations={{Translation|Language=en|Localized form=global marketing}}
+
|Translations={{Translation
 +
|Language=en
 +
|Localized form=global marketing
 +
}}
 
|Acceptability=Odporúčaný
 
|Acceptability=Odporúčaný
 
|Context=Globálny marketing je marketing, ktorý sa zaoberá integráciou alebo štandardizáciou marketingových činností na rôznych geografických trhoch.
 
|Context=Globálny marketing je marketing, ktorý sa zaoberá integráciou alebo štandardizáciou marketingových činností na rôznych geografických trhoch.
|Context source=Viestová, K. a kol.: Marketing. Výklad pojmov. 2014.
+
|Context source=Viestová, K. a kol.: Marketing. Výklad pojmov. Bratislava: Wolters Kluwer 2014.
|URL=
 
|Localized URLs=
 
|Approved=
 
|Comment=
 
 
}}
 
}}
 
 
 
 
[[Category:Marketing]]
 
[[Category:Marketing]]

Aktuálna revízia z 14:24, 23. apríl 2021

Odporúčaný termín [?]

Oblasť: marketing
Definícia: jedna z troch základných koncepcií medzinárodného marketingu, ktorá umožňuje uplatniť na svetovom trhu rovnaký typ výrobku a ponúkať ho rovnakému okruhu zákazníkov, je založená na používaní jednotného marketingového postupu na všetkých trhoch
Zdroj: PODĽA: Machková, H.: Mezinárodní marketing. Praha: Grada 2006.

Kontext: Globálny marketing je marketing, ktorý sa zaoberá integráciou alebo štandardizáciou marketingových činností na rôznych geografických trhoch.
Zdroj kontextu: Viestová, K. a kol.: Marketing. Výklad pojmov. Bratislava: Wolters Kluwer 2014.
Synonymum: celosvetový marketing
Príbuzné termíny: medzinárodný marketing, multinacionálny marketing, globálny trh, globálna firma, globálne odvetvie
Cudzojazyčný ekvivalent: en: global marketing