Termín:diskaunter: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
(Vytvorená stránka „{{Term |Name=diskaunter |Definition=predajňa cielená na obsluhu spotrebiteľov, ktorí žijú v bezprostrednej blízkosti, so sortiment 1 000 až 1 300 druhov tovaru a…“)
 
 
Riadok 1: Riadok 1:
 
{{Term
 
{{Term
 
|Name=diskaunter
 
|Name=diskaunter
|Definition=predajňa cielená na obsluhu spotrebiteľov, ktorí žijú v bezprostrednej blízkosti, so sortiment 1 000 až 1 300 druhov tovaru a optimálnou plochou 400 až 800 m²
+
|Definition=typ ukrajinskej maloobchodnej predajne so sortiment 1 000 až 1 300 druhov tovaru a optimálnou plochou 400 až 800 m² cielenej na obsluhu spotrebiteľov, ktorí žijú v jej bezprostrednej blízkosti
|Field=marketing
+
|Field=obchod, maloobchodný predaj
 
|Related terms=typológia predajní
 
|Related terms=typológia predajní
|Bibliography=PODĽA Viestová, K. a kol.: Lexikón obchodu 2. Predajňa, obchodný podnik. Bratislava: Vydavateľstvo Ekonóm 2006.
+
|Bibliography=PODĽA: Viestová, K. a kol.: Lexikón obchodu 2. Predajňa, obchodný podnik. Bratislava: Vydavateľstvo Ekonóm 2006.
 
|Acceptability=Odporúčaný
 
|Acceptability=Odporúčaný
|Comment=Základná typológia ukrajinských predajní v podmienkach tranzitívnej ekonomiky.
 
 
}}
 
}}
 
[[Category:Ekonómia]]
 
[[Category:Ekonómia]]

Aktuálna revízia z 13:14, 29. december 2018

Odporúčaný termín [?]

Oblasť: obchod, maloobchodný predaj
Definícia: typ ukrajinskej maloobchodnej predajne so sortiment 1 000 až 1 300 druhov tovaru a optimálnou plochou 400 až 800 m² cielenej na obsluhu spotrebiteľov, ktorí žijú v jej bezprostrednej blízkosti
Zdroj: PODĽA: Viestová, K. a kol.: Lexikón obchodu 2. Predajňa, obchodný podnik. Bratislava: Vydavateľstvo Ekonóm 2006.

Príbuzné termíny: typológia predajní