Termín:consumer promotion: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
Riadok 2: Riadok 2:
 
|Name=consumer promotion
 
|Name=consumer promotion
 
|Definition=forma marketingovej komunikácie zameraná na individuálneho konečného spotrebiteľa, jej základným cieľom je krátkodobá maximalizácia predajov s extrapoláciou pomerného zvýšenia dlhodobých predajov
 
|Definition=forma marketingovej komunikácie zameraná na individuálneho konečného spotrebiteľa, jej základným cieľom je krátkodobá maximalizácia predajov s extrapoláciou pomerného zvýšenia dlhodobých predajov
|Field=marketing
+
|Field=marketing, predaj
 
|Related terms=marketingová komunikácia, spotrebiteľ, marketing na úrovni individuálnych zákazníkov
 
|Related terms=marketingová komunikácia, spotrebiteľ, marketing na úrovni individuálnych zákazníkov
|Bibliography=Bárta, V., Pátik, L., Postler, M.: Retail marketing. 2009.
+
|Bibliography=PODĽA: Bárta, V. Pátik, L. Postler, M.: Retail marketing. Praha: Management Press 2009.
 
|Translations={{Translation
 
|Translations={{Translation
 
|Language=en
 
|Language=en

Verzia zo dňa a času 14:23, 20. december 2018

Profesionalizmus [?]

Oblasť: marketing, predaj
Definícia: forma marketingovej komunikácie zameraná na individuálneho konečného spotrebiteľa, jej základným cieľom je krátkodobá maximalizácia predajov s extrapoláciou pomerného zvýšenia dlhodobých predajov
Zdroj: PODĽA: Bárta, V. — Pátik, L. — Postler, M.: Retail marketing. Praha: Management Press 2009.

Príbuzné termíny: marketingová komunikácia, spotrebiteľ, marketing na úrovni individuálnych zákazníkov
Cudzojazyčný ekvivalent: en: consumer promotion