Termín:consumer promotion: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
 
Riadok 2: Riadok 2:
 
|Name=consumer promotion
 
|Name=consumer promotion
 
|Definition=forma marketingovej komunikácie zameraná na individuálneho konečného spotrebiteľa, jej základným cieľom je krátkodobá maximalizácia predajov s extrapoláciou pomerného zvýšenia dlhodobých predajov
 
|Definition=forma marketingovej komunikácie zameraná na individuálneho konečného spotrebiteľa, jej základným cieľom je krátkodobá maximalizácia predajov s extrapoláciou pomerného zvýšenia dlhodobých predajov
|Localized definitions=
 
 
|Field=marketing
 
|Field=marketing
|Localized fields=
 
 
|Related terms=marketingová komunikácia, spotrebiteľ, marketing na úrovni individuálnych zákazníkov
 
|Related terms=marketingová komunikácia, spotrebiteľ, marketing na úrovni individuálnych zákazníkov
|Synonyms=
 
 
|Bibliography=Bárta, V., Pátik, L., Postler, M.: Retail marketing. 2009.
 
|Bibliography=Bárta, V., Pátik, L., Postler, M.: Retail marketing. 2009.
|Translations={{Translation|Language=en|Localized form=consumer promotion}}
+
|Translations={{Translation
 +
|Language=en
 +
|Localized form=consumer promotion
 +
}}
 
|Acceptability=Profesionalizmus
 
|Acceptability=Profesionalizmus
|Context=
 
|Context source=
 
|URL=
 
|Localized URLs=
 
|Approved=
 
|Comment=
 
 
}}
 
}}
 
 
 
 
[[Category:Marketing]]
 
[[Category:Marketing]]
 +
[[Category:Ekonómia]]

Verzia zo dňa a času 16:27, 6. december 2018

Profesionalizmus [?]

Oblasť: marketing
Definícia: forma marketingovej komunikácie zameraná na individuálneho konečného spotrebiteľa, jej základným cieľom je krátkodobá maximalizácia predajov s extrapoláciou pomerného zvýšenia dlhodobých predajov
Zdroj: Bárta, V., Pátik, L., Postler, M.: Retail marketing. 2009.

Príbuzné termíny: marketingová komunikácia, spotrebiteľ, marketing na úrovni individuálnych zákazníkov
Cudzojazyčný ekvivalent: en: consumer promotion