Termín:consumer-to-consumer: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
 
Riadok 7: Riadok 7:
 
|Related terms=distribúcia, spotrebiteľ, marketing v internetovom veku, consumer-to-business
 
|Related terms=distribúcia, spotrebiteľ, marketing v internetovom veku, consumer-to-business
 
|Synonyms=C2C
 
|Synonyms=C2C
|Bibliography=PODĽA Kotler, Ph., Armstrong, G., Saunders, J., Wong, V.: Moderní marketing. 2007.
+
|Bibliography=PODĽA: Kotler, Ph. a kol.: Moderní marketing. Praha: Grada 2007.
 
|Translations={{Translation|Language=en|Localized form=consumer-to-consumer}}
 
|Translations={{Translation|Language=en|Localized form=consumer-to-consumer}}
 
|Acceptability=Neologizmus
 
|Acceptability=Neologizmus
Riadok 16: Riadok 16:
 
|Approved=
 
|Approved=
 
|Comment=
 
|Comment=
 +
|Suggest box=no
 
}}
 
}}
  

Verzia zo dňa a času 11:03, 15. marec 2021

Neologizmus [?]

Oblasť: marketing
Definícia: on-line výmena tovaru a informácií medzi individuálnymi konečnými spotrebiteľmi
Zdroj: PODĽA: Kotler, Ph. a kol.: Moderní marketing. Praha: Grada 2007.

Synonymum: C2C
Príbuzné termíny: distribúcia, spotrebiteľ, marketing v internetovom veku, consumer-to-business
Cudzojazyčný ekvivalent: en: consumer-to-consumer