Termín:cieľový trh: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
(Vytvorená stránka „{{Term |Name=cieľový trh |Definition=časť kompetentného dostupného trhu, o ktorú sa firma rozhodla usilovať |Field=obchod |Related terms=kompetentný dostupný t…“)
 
Riadok 5: Riadok 5:
 
|Related terms=kompetentný dostupný trh
 
|Related terms=kompetentný dostupný trh
 
|Synonyms=obsluhovaný trh
 
|Synonyms=obsluhovaný trh
|Bibliography=PODĽA Kotler, P. – Armstrong, G.: Marketing. Bratislava: SPN 1992.
+
|Bibliography=PODĽA Kotler, P.: Marketing Management. Praha: Grada Publishing 2001.
 
|Acceptability=Odporúčaný
 
|Acceptability=Odporúčaný
 
}}
 
}}
 
[[Category:Ekonómia]]
 
[[Category:Ekonómia]]

Verzia zo dňa a času 13:36, 29. november 2018

Odporúčaný termín [?]

Oblasť: obchod
Definícia: časť kompetentného dostupného trhu, o ktorú sa firma rozhodla usilovať
Zdroj: PODĽA Kotler, P.: Marketing Management. Praha: Grada Publishing 2001.

Synonymum: obsluhovaný trh
Príbuzné termíny: kompetentný dostupný trh