Termín:channel theory: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
 
Riadok 15: Riadok 15:
 
|Localized URLs=
 
|Localized URLs=
 
|Approved=
 
|Approved=
|Comment=Pre JL: termín sprostredkovateľ bez definície je v kategórii PRÁVO, pre MARKETING tento termín nemáme.
+
|Comment=
|Suggest box=no
+
|Suggest box=1
 
}}
 
}}
  

Aktuálna revízia z 15:00, 23. apríl 2021

Tento anglický termín ešte nemá slovenský ekvivalent. Ak ho poznáte alebo chcete navrhnúť, prosíme, napíšte ho sem.


Neologizmus [?]
Oblasť: marketing
Definícia: filozofia sprostredkovateľa – ústredná filozofia marketingovej teórie päťdesiatych rokov 20. storočia, t. j. rozvoj distribúcie a budovanie distribučných kanálov
Zdroj: PODĽA: Storbacka, K. – Lehtinen, J. R.: Řízení vztahů se zákazníky. Praha: Grada 2002.

Príbuzné termíny: marketingová koncepcia, distribúcia, marketingové kanály
Cudzojazyčný ekvivalent: en: channel theory