Termín:artmarketing: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
 
 
Riadok 2: Riadok 2:
 
|Name=artmarketing
 
|Name=artmarketing
 
|Definition=aplikuje všeobecné princípy teórie marketingu na oblasť umenia
 
|Definition=aplikuje všeobecné princípy teórie marketingu na oblasť umenia
|Localized definitions=
 
 
|Field=marketing
 
|Field=marketing
|Localized fields=
 
 
|Related terms=aplikovaný marketing
 
|Related terms=aplikovaný marketing
|Synonyms=
+
|Bibliography=Viestová, K. a kol.: Marketing. Výklad pojmov. Bratislava: Wolters Kluwer 2014.
|Bibliography=Viestová, K. a kol.: Marketing. Výklad pojmov. 2014.
+
|Translations={{Translation
|Translations={{Translation|Language=en|Localized form=artmarketing}}
+
|Language=en
 +
|Localized form=artmarketing
 +
}}
 
|Acceptability=Odporúčaný
 
|Acceptability=Odporúčaný
|Context=
 
|Context source=
 
|URL=
 
|Localized URLs=
 
|Approved=
 
|Comment=
 
 
}}
 
}}
 
 
 
 
[[Category:Marketing]]
 
[[Category:Marketing]]

Aktuálna revízia z 21:24, 11. marec 2021

Odporúčaný termín [?]

Oblasť: marketing
Definícia: aplikuje všeobecné princípy teórie marketingu na oblasť umenia
Zdroj: Viestová, K. a kol.: Marketing. Výklad pojmov. Bratislava: Wolters Kluwer 2014.

Príbuzné termíny: aplikovaný marketing
Cudzojazyčný ekvivalent: en: artmarketing