Termín:analýza podnikateľského portfólia: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
 
Riadok 4: Riadok 4:
 
|Field=marketing
 
|Field=marketing
 
|Related terms=analýza portfólia, BCG matica
 
|Related terms=analýza portfólia, BCG matica
|Bibliography=Viestová, K. a kol.: Marketing. Výklad pojmov. 2014.
+
|Bibliography=Viestová, K. a kol.: Marketing. Výklad pojmov. Bratislava: Wolters Kluwer SK 2014.
 
|Acceptability=Odporúčaný
 
|Acceptability=Odporúčaný
 
|Comment=Najznámejšou metódou analýzy podnikateľského portfólia je BCG matica.
 
|Comment=Najznámejšou metódou analýzy podnikateľského portfólia je BCG matica.
 
}}
 
}}
 
[[Category:Marketing]]
 
[[Category:Marketing]]

Aktuálna revízia z 15:00, 19. apríl 2021

Odporúčaný termín [?]

Oblasť: marketing
Definícia: má dva kroky; prvým je vymedzenie podnikateľských aktivít, druhým krokom je vyhodnotenie výnosnosti jednotlivých strategických podnikateľských jednotiek a rozhodnutie o ich podpore alebo utlmení
Zdroj: Viestová, K. a kol.: Marketing. Výklad pojmov. Bratislava: Wolters Kluwer SK 2014.

Príbuzné termíny: analýza portfólia, BCG matica
Poznámka: Najznámejšou metódou analýzy podnikateľského portfólia je BCG matica.