afinitný marketing

Z STD
Verzia z 18:29, 11. marec 2021, ktorú vytvoril Kristina.bobekova (diskusia | príspevky)$7

(rozdiel) ← Staršia verzia | Approved revision (rozdiel) | Aktuálna úprava (rozdiel) | Novšia verzia → (rozdiel)
Prejsť na: navigácia, hľadanie

Odporúčaný termín [?]

Oblasť: marketing
Definícia: predaj produktov alebo služieb zákazníkovi na základe jeho nákupného správania
Zdroj: Viestová, K. – Štofilová, J.: Malý lexikón marketingu. Bratislava: Vysoká škola ekonómie a manažmentu verejnej správy 2011.

Príbuzné termíny: produkt, služby, zákazník, reklama, marketing v internetovom veku
Cudzojazyčný ekvivalent: en: affinity marketing
Poznámka: Ponuka sa uskutočňuje e-mailovou, on-line alebo off-line reklamou.