Termín:afinitný marketing: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
 
Riadok 3: Riadok 3:
 
|Definition=predaj produktov alebo služieb zákazníkovi na základe jeho nákupného správania
 
|Definition=predaj produktov alebo služieb zákazníkovi na základe jeho nákupného správania
 
|Field=marketing
 
|Field=marketing
|Related terms=produkt, služba, zákazník, reklama, marketing v internetovom veku
+
|Related terms=produkt, služby, zákazník, reklama, marketing v internetovom veku
 
|Bibliography=Viestová, K. – Štofilová, J.: Malý lexikón marketingu. Bratislava: Vysoká škola ekonómie a manažmentu verejnej správy 2011.
 
|Bibliography=Viestová, K. – Štofilová, J.: Malý lexikón marketingu. Bratislava: Vysoká škola ekonómie a manažmentu verejnej správy 2011.
 
|Translations={{Translation
 
|Translations={{Translation

Aktuálna revízia z 18:29, 11. marec 2021

Odporúčaný termín [?]

Oblasť: marketing
Definícia: predaj produktov alebo služieb zákazníkovi na základe jeho nákupného správania
Zdroj: Viestová, K. – Štofilová, J.: Malý lexikón marketingu. Bratislava: Vysoká škola ekonómie a manažmentu verejnej správy 2011.

Príbuzné termíny: produkt, služby, zákazník, reklama, marketing v internetovom veku
Cudzojazyčný ekvivalent: en: affinity marketing
Poznámka: Ponuka sa uskutočňuje e-mailovou, on-line alebo off-line reklamou.