Termín:afinitný marketing: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
 
 
(Jedna medziľahlá úprava od rovnakého používateľa nie je zobrazená.)
Riadok 2: Riadok 2:
 
|Name=afinitný marketing
 
|Name=afinitný marketing
 
|Definition=predaj produktov alebo služieb zákazníkovi na základe jeho nákupného správania
 
|Definition=predaj produktov alebo služieb zákazníkovi na základe jeho nákupného správania
|Localized definitions=
 
 
|Field=marketing
 
|Field=marketing
|Localized fields=
+
|Related terms=produkt, služby, zákazník, reklama, marketing v internetovom veku
|Related terms=produkt, služba, zákazník, reklama, marketing v internetovom veku
+
|Bibliography=Viestová, K. Štofilová, J.: Malý lexikón marketingu. Bratislava: Vysoká škola ekonómie a manažmentu verejnej správy 2011.
|Synonyms=
+
|Translations={{Translation
|Bibliography=Viestová, K., Štofilová, J.: Malý lexikón marketingu. 2011.
+
|Language=en
|Translations={{Translation|Language=en|Localized form=affinity marketing}}
+
|Localized form=affinity marketing
 +
}}
 
|Acceptability=Odporúčaný
 
|Acceptability=Odporúčaný
|Context=
 
|Context source=
 
|URL=
 
|Localized URLs=
 
|Approved=
 
 
|Comment=Ponuka sa uskutočňuje e-mailovou, on-line alebo off-line reklamou.
 
|Comment=Ponuka sa uskutočňuje e-mailovou, on-line alebo off-line reklamou.
 
}}
 
}}
 
 
 
 
[[Category:Marketing]]
 
[[Category:Marketing]]

Aktuálna revízia z 18:29, 11. marec 2021

Odporúčaný termín [?]

Oblasť: marketing
Definícia: predaj produktov alebo služieb zákazníkovi na základe jeho nákupného správania
Zdroj: Viestová, K. – Štofilová, J.: Malý lexikón marketingu. Bratislava: Vysoká škola ekonómie a manažmentu verejnej správy 2011.

Príbuzné termíny: produkt, služby, zákazník, reklama, marketing v internetovom veku
Cudzojazyčný ekvivalent: en: affinity marketing
Poznámka: Ponuka sa uskutočňuje e-mailovou, on-line alebo off-line reklamou.