Termín:afektívna stratégia reklamného posolstva: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
 
 
Riadok 2: Riadok 2:
 
|Name=afektívna stratégia reklamného posolstva
 
|Name=afektívna stratégia reklamného posolstva
 
|Definition=reklamy, ktorých úlohou je vyvolávať pocity alebo emócie a spojiť ich s produktom, službou alebo firmou
 
|Definition=reklamy, ktorých úlohou je vyvolávať pocity alebo emócie a spojiť ich s produktom, službou alebo firmou
|Localized definitions=
 
 
|Field=marketing
 
|Field=marketing
|Localized fields=
 
 
|Related terms=reklama, zážitkový marketing, marketingová komunikácia
 
|Related terms=reklama, zážitkový marketing, marketingová komunikácia
|Synonyms=
+
|Bibliography=PODĽA: Clow, K. E. Baack, D.: Reklama, propagace a marketingová komunikace. Brno: Computer Press 2008.
|Bibliography=PODĽA Clow, K. E. - Baack, D.: Reklama, propagace a marketingová komunikace. 2008.
 
|Translations=
 
 
|Acceptability=Odporúčaný
 
|Acceptability=Odporúčaný
|Context=
 
|Context source=
 
|URL=
 
|Localized URLs=
 
|Approved=
 
|Comment=
 
 
}}
 
}}
 
 
 
 
[[Category:Marketing]]
 
[[Category:Marketing]]

Aktuálna revízia z 18:20, 11. marec 2021

Odporúčaný termín [?]

Oblasť: marketing
Definícia: reklamy, ktorých úlohou je vyvolávať pocity alebo emócie a spojiť ich s produktom, službou alebo firmou
Zdroj: PODĽA: Clow, K. E. – Baack, D.: Reklama, propagace a marketingová komunikace. Brno: Computer Press 2008.

Príbuzné termíny: reklama, zážitkový marketing, marketingová komunikácia