cenový mix

Z STD
Verzia z 11:56, 15. marec 2021, ktorú vytvoril Kristina.bobekova (diskusia | príspevky)$7

(rozdiel) ← Staršia verzia | Approved revision (rozdiel) | Aktuálna úprava (rozdiel) | Novšia verzia → (rozdiel)
Prejsť na: navigácia, hľadanie

Odporúčaný termín [?]

Oblasť: ekonómia, obchod, marketing
Definícia: súbor taktických marketingových nástrojov v oblasti tvorby ceny (cenová politika – cenníky, zľavy, náhrady, platobné lehoty, úverové podmienky), ktoré firma používa na úpravu ponuky podľa cieľových trhov
Zdroj: Viestová, K. – Štofilová, J.: Malý lexikón marketingu. Bratislava: Vysoká škola ekonómie a manažmentu verejnej správy 2011.

Príbuzné termíny: cena, marketingový nástroj, cenotvorba, trh, taktický marketing