portfólio zákazníkov

Z STD
Verzia z 10:49, 11. október 2016, ktorú vytvoril JanaLevická (diskusia | príspevky)$7

(rozdiel) ← Staršia verzia | Approved revision (rozdiel) | Aktuálna úprava (rozdiel) | Novšia verzia → (rozdiel)
Prejsť na: navigácia, hľadanie

Odporúčaný termín [?]

Oblasť: marketing
Definícia: vytváranie skupín zákazníckej základne s cieľom určiť ich hodnotový potenciál
Zdroj: PODĽA Viestová, K. a kol.: Marketing. Výklad pojmov, 2014.

Synonymum: zákaznícke portfólio
Príbuzné termíny: portfólio, zákazník
Poznámka: Ak určíme ziskové vzťahy a poznáme dôvody, prečo prinášajú alebo neprinášajú zisk, pomôže to pochopiť, o aké vzťahy sa treba usilovať. Tento typ informácií o portfóliu zákazníka je dôležitý najmä vo fáze zrodu vzťahu so zákazníkom, môže slúžiť ako úvodná informácia na definíciu ideálnych vzťahov.