POP materiály

Z STD
Verzia z 16:21, 12. júl 2016, ktorú vytvoril Unknown user (diskusia)$7

Prejsť na: navigácia, hľadanie

Odporúčaný termín [?]

Oblasť: marketing
Definícia: súbor reklamných materiálov a produktov použitých v mieste predaja pre propagáciu určitého výrobku alebo sortimentu, teda všetko to, čo má potenciál sústrediť pozornosť zákazníka na propagovaný produkt priamo na mieste predaja
Zdroj: Viestová, K., Štofilová, J.: Malý lexikón marketingu. 2011.

Synonymum: POP
Príbuzné termíny: bod predaja, sortiment, reklama, marketingová komunikácia, zákazník
Poznámka: Ich primárnym cieľom je napr. prilákať pozornosť k novým produktom, k ich novým vlastnostiam alebo k zníženým cenám a sekundárnym cieľom je pripomenúť zákazníkom známe produkty alebo ich vlastnosti t. j. nechať zákazníka vyskúšať alebo ochutnať vzorku produktu príp. mu ju venovať.