spoločensky zodpovedný marketing

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie

Odporúčaný termín [?]

Oblasť: marketing
Definícia: jedna zo štyroch zložiek holistického marketingu; je vyjadrením koncepcie spoločensky zodpovedného podnikania, teda podnikania v rámci chápania širších záujmov, nielen podnikových, spoločenských, sociálnych
Zdroj: PODĽA Kotler, Ph. - Keller, K. L.: Marketing, management. 2007.

Kontext: Prvkami spoločensky zodpovedného marketingu sú etika, životné prostredie, právo, spoločenstvo. Výraz spoločensky zodpovedný marketing sa často nahradzuje výrazmi - humanistický marketing, ekologický marketing, zdieľaný marketing (cause-related marketing).
Zdroj kontextu: PODĽA Kotler, Ph. - Keller, K. L.: Marketing, management. 2007.
Synonymum: social responsibility marketing
Príbuzné termíny: holistický marketing, environmentálny marketing, zdieľaný marketing, sociálny marketing, humánny marketing, spoločensky zodpovedné vodcovstvo
Cudzojazyčný ekvivalent: en: social responsibility marketing