CPT²

Z STD
Verzia z 17:41, 6. apríl 2021, ktorú vytvoril Kristina.bobekova (diskusia | príspevky)$7

(rozdiel) ← Staršia verzia | Approved revision (rozdiel) | Aktuálna úprava (rozdiel) | Novšia verzia → (rozdiel)
Prejsť na: navigácia, hľadanie

Neologizmus [?]

Oblasť: marketing
Definícia: ukazovateľ nákladovosti na reklamu, cena za tisíc zobrazení v tlači, v televízii, na internete
Zdroj: Viestová, K. – Štofilová, J.: Malý lexikón marketingu. Bratislava: Vysoká škola ekonómie a manažmentu verejnej správy 2011.

Synonymum: cost per thousand
Príbuzné termíny: reklama, cena, banner
Cudzojazyčný ekvivalent: en: cost per thousand
Poznámka: Predtým sa používal výraz cost per mille (CPM). Podľa Clowa a Baacka predstavuje CPT náklady na oslovenie tisícového publika daného média.