channel theory

Z STD
Verzia z 14:00, 23. apríl 2021, ktorú vytvoril JanaLevická (diskusia | príspevky)$7

(rozdiel) ← Staršia verzia | Approved revision (rozdiel) | Aktuálna úprava (rozdiel) | Novšia verzia → (rozdiel)
Prejsť na: navigácia, hľadanie

Tento anglický termín ešte nemá slovenský ekvivalent. Ak ho poznáte alebo chcete navrhnúť, prosíme, napíšte ho sem.


Neologizmus [?]
Oblasť: marketing
Definícia: filozofia sprostredkovateľa – ústredná filozofia marketingovej teórie päťdesiatych rokov 20. storočia, t. j. rozvoj distribúcie a budovanie distribučných kanálov
Zdroj: PODĽA: Storbacka, K. – Lehtinen, J. R.: Řízení vztahů se zákazníky. Praha: Grada 2002.

Príbuzné termíny: marketingová koncepcia, distribúcia, marketingové kanály
Cudzojazyčný ekvivalent: en: channel theory