customizácia

Z STD
Verzia z 13:14, 23. apríl 2021, ktorú vytvoril JanaLevická (diskusia | príspevky)$7

(rozdiel) ← Staršia verzia | Approved revision (rozdiel) | Aktuálna úprava (rozdiel) | Novšia verzia → (rozdiel)
Prejsť na: navigácia, hľadanie

Tento anglický termín ešte nemá slovenský ekvivalent. Ak ho poznáte alebo chcete navrhnúť, prosíme, napíšte ho sem.


Neologizmus [?]
Oblasť: marketing
Definícia: proces, pri ktorom podnik prevezme iniciatívu a upravuje trhovú ponuku podľa osobného želania jednotlivých zákazníkov
Zdroj: PODĽA: Kotler, Ph. – Armstrong, G. – Saunders, J. – Wong, V.: Moderní marketing. Praha: Grada 2007.

Príbuzné termíny: marketing na úrovni individuálnych zákazníkov, zákazník, riadenie vzťahov so zákazníkmi
Poznámka: Podnik sa v rámci customizácie stáva partnerom svojich zákazníkov a tí sa stávajú aktívnymi spotrebiteľmi.