mediálny plán

Z STD
Verzia z 13:41, 19. apríl 2023, ktorú vytvoril JanaLevická (diskusia | príspevky)$7

(rozdiel) ← Staršia verzia | Approved revision (rozdiel) | Aktuálna úprava (rozdiel) | Novšia verzia → (rozdiel)
Prejsť na: navigácia, hľadanie

Odporúčaný termín [?]

Oblasť: marketing
Definícia: neoddeliteľná súčasť marketingového plánu, ktorá by mala obsahovať situačnú analýzu trhu, zhodnotenie reklamných, ako aj marketingových cieľov a smer stratégie
Zdroj: Poliaková, E.: Vplyv internetovej reklamy českých a slovenských mobilných operátorov na spotrebiteľa. Diplomová práca. Brno: Mendelova univerzita v Brně 2017. Dostupné na: https://theses.cz/id/y7nvyu/zaverecna_prace.txt

Kontext: Účelom mediálneho plánovania je pochopiť, analyzovať a vybrať komunikačné kanály, ktoré doručia reklamné posolstvá správnym ľuďom na správnom mieste a v správnom čase.
Zdroj kontextu: William, F. A.: Contemporary Advertising. 1966.
Príbuzné termíny: procesy, marketingová stratégia, marketingový plán, mediálny plánovač, 5M mediálneho mixu