parazitický marketing

Z STD
Verzia z 18:50, 11. marec 2021, ktorú vytvoril Kristina.bobekova (diskusia | príspevky)$7

(rozdiel) ← Staršia verzia | Approved revision (rozdiel) | Aktuálna úprava (rozdiel) | Novšia verzia → (rozdiel)
Prejsť na: navigácia, hľadanie

Odporúčaný termín [?]

Oblasť: marketing
Definícia: využitie marketingu konkurencie vo svoj prospech
Zdroj: Viestová, K. – Štofilová, J.: Malý lexikón marketingu. Bratislava: Vysoká škola ekonómie a manažmentu verejnej správy 2011.

Synonymum: parazitizmus, príživnícky marketing, cudzopasný marketing, ambush marketing
Príbuzné termíny: marketingový mix, marketingová komunikácia, vzťahy s verejnosťou, sponzorovanie, sponzorstvo, pseudomarketing
Poznámka: Ide o techniky a metódy, ktoré ťažia z faktu, že sa vydávajú za marketing.